goodniiiight.

nu blir de att gå & lägga sig, riktigt trött & de känns som om mitt huvud ska ramla ner i tangentbordet närsom helst.
men kan ändå skriva kort om hur dagen har sett ut :)

Vakna vid 12 , satt vid datan tills ungefär 5? tog bussen till åstorp & träffa erica och kalle. åt god mat hos erica , stack ner till byn & handla choklad , mums! :) efter de hem till kalle och sen kom kim. vi gjorde ingenting hos kalle , tog tåget hem & nu är jag hemma. har även pratat med carro i tele ungefär en halvtimme ,underbart!

Imorgon ska jag städa, ja nu ska jag faktiskt städa! sen ska man väl vänta på att carro ska vakna & lyfta på röven och komma till stan så ska vi gå på julskyltningen. mysigt!

nu orkar jag inte skriva mer.. godnatt!

I LOVE YOU SWEETHEART! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0