091117 *

Skola & så idag. Istället för idrott så stack jag , jim & tuba och red. SKIT HÄRLIGT ! Förutom att jag skada mitt knä ännu mer , så måste till sjukhuset snart och kolla de. När jag kom hem så åt jag lite , sen stack jag ner i stan & träffa parham , dennis , och 3 andra , vetifan vem dom var? Sen kom även carrobebis! HÄÄÄRLIGT ! Vi snacka riktigt mycket & de kändes verkligen som om de behövdes. Måste träffa henne mer asså , så härlig tjej de är!

Har precis kommit hem & ätit tacos , mums! Var inte så hungrig men ändå gott. Vet inte riktigt vad jag ska göra nu , men funderar på att dra in i duschen och sen lägga mig i sängen så jag somnar i någorlunda normal tid. Inte för att jag kommer lyckas , men kan alltid försöka eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0