there´s a new love in town.

helgen var super!
orkar tyvärr inte skriva om den heller inte lägga in bilder.
men som sagt den var helt perfekt :) tur att man hade sett fram emot den.

Skola & så idag , sov under kemin och båda historialektionerna. :) hihi börjat bättra mig istället för att sova hela dagen.
åkte hem & nu sitter jag här , skulle egentligen till väla men jag orkar verkligen inte. har riktigt ont i min hals så funderar på att stanna hemma imorgon från skolan. Ska bara komma på en bortförklaring till mamma hehe.

Är helt deppig , ingenaning om varför. Känns så jävla..uselt?
hoppas de går över snart.

jag älskar er. ♥

Kommentarer
Postat av: caroline

vi älskar dig också <3

2009-12-07 @ 20:12:07
URL: http://cewn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0