shululululu

Gårdagen vad lyckad :)
De blev att jag drog ner till stan där jag träffa lina , och sen kom lalla. Sen fick vi för oss att vi skulle tura, så vi betala biljetter och stack in på båten. Köpte ett flak cider sen blev vi avslängda i danmark. Satte oss på en parkbänk och börja dricka , ( alkisvarning....? ) Sen var de en danskjävel som var i huset bakom oss som kolla ner på oss hela tiden & ville att vi skulle komma upp osv. så börja lalla & lina skrika massa saker så sa jag till dom ;" han kommer komma ner om ni fortsätter" och jo vad tror ni han gör , han kommer ner :) så då sprang vi därifrån hehe.
Sen tog vi båten hem igen & där träffa vi carro bebis & rickard.

Där hände en massa saker & de sluta med att jag har en stukad knoge nu , lyckat matilda!
Åkte sen hem & decka direkt. Riktigt skönt! Vaknar idag fullt med skallebank , snälla ta livet av mig någon?
Nej men man mår väl som man förtjänar eller?
Funderar på att röja upp på mitt rum lite sen åka till kaisho , dröm sött om att jag ska va hemma hela denna dagen också.

tyvärr så fick lina med sig min kamera hem , så kan inte lägga in alla bilder.
lägger in dom en annan dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0