ovaanligt

Skola & så idag. Riktigt skön dag kan jag berätta ;
  • Från 8 - 09.45   - kolla vi på film Gladiator
  • Från 09.45 - 13.00 var jag på um & åkte tillbaka till skolan då jag hade 1½ timmes rast.
  • Från 13.00 - 14.00 kolla vi på resten av filmen.
Riktigt skön dag , såna här dagar behöver vi mycket mer!

Natalie fråga mig innan om jag ville med till väla , om jag ska vara helt ärlig så orkar jag inte. Och nu är de inte ens lönt eftersom att mamma sa till mig att jag skulle vara hemma vid 6 för då är de mat. Börjar bli riktigt hungrig så tiden får gärna flyta på litegrann?

Sen kan jag ju även tala om att jag är så sjukt trött på allt skitsnack jag hör. Jag vill inte veta , jag är inte intresserad & jag skiter i vad ni säger. De är inte mina ensaker om vad folk gör & inte gör. Att folk bara ens orkar hålla på. Jag blir trött bara av att höra på de..



Vill bara påpeka , att varje gång jag sätter mig vid datan så fastnar jag här!
Även om jag inte ens har något att göra mer på datan så sitter jag kvar ändå.
Så sjukt onödigt , hela dagen går till spillo.
Någon som har ett tips på vad jag kan göra istället? För jag har ingen ork till att vara
ute i detta kalla vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0