oouf..

som jag skrev i förra inlägget så var jag ju på väla igår , vi stack dit idag också. aldrig mer när de är så mycket folk säger jag bara , aldrig! Vi hitta inte ett skit , jo Lalla köpte färgade linser, hon skulle ha mörkbruna men hon fick typ svarta så hon ser ut som världens galning som springer runder haha,
jag sov ingenting inatt pga att de var så in i helvetes varmt , vi kunde heller inte öppna fönstret för då hade kaishos katt hoppat ut. så har snart inte sovit ngt på 2 dygn , men jag är riktigt pigg ändå? menmen , ska iaf sova inatt. i övermorgon är de nyår & då ska de festas , med vem? de skiter jag i , bara jag får festa och slippa all skitsnack för ett tag.
GOODNIGHT!

Kommentarer
Postat av: carro

:/

2009-12-30 @ 01:05:53
URL: http://cewn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0