"mattes vardag"

Rubriken har inte så mycket om texten att göra, men adam har spelat in en film idag om "mattes vardag". När den har kommit in på youtube så lägger jag upp de här :) ganska kul faktiskt.

Som jag sa , jag skulle inte orka städa , hehe.. Så jag åkte hem till natalie & åt ugnstekt falukorv & potatismos. GOTT! Sen åkte vi hem till matte och där träffa vi adam , rolle & alex. Kul hade vi kan jag tala om! Efter de ville rolle och matte åka pulka så då stack adam och alex , så vi drog ut jim & felicia istället. Så åkte vi pulka, herregud vad kul de är ändå haha. Tänk när man var liten och kunde åka hur många timmar som helst, hade velat kunna göra de nu också. Men tyvärr har jag ingen kondition till de.
Jag och natalie ramla av den ett par gånger , men skoj var de! Åkte sedan hem & har suttit här nu några timmar och bara kollat på stockholm live på youtube. Vilket liv..

Idag ,klockan är över 00, fyller min bästa linus år :) grattis!
Ska faktiskt städa idag , & sen kommer Lina och ska sova här. Hoppas på en kul dag!
Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0