lalalalala

Har riktigt tråkigt, så snodde denna listan av Natalies blogg som du kan se här.

Nämn något som gjorde dig glad igår: När jag fick träffa kaisho , världens underbaraste person.

Vad gjorde du kl 08 imorse: sov , och skönt var de !


Vad gjorde du för 15 min sedan:
kolla på youtube haha

Det sista du sa högt: ''skulle inte du sova din nöt?" ( till mamma )


Det senaste någon sa till dig: ''nej jag kan inte somna"


Vad har du druckit idag: Oboy,mjölk & saft :)


Vad var det senaste du åt:
ugnstekt falukorv & potatismos hos natalie , påtal om mat så börjar jag bli hungrig igen..


Vad var det senaste du köpte:
räknas bussbiljett?

Vad är det för färg på din ytterdörr: ingenaning haha


Vad är det för väder hos dig nu: snö!


Godaste glassmaken: självklart choklad!


Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja klart :)

Sover du tungt: beror på


Drömmer du mardrömmar: ja , men inte ofta och glad är jag för de!


Trivs du med ditt jobb: Don´t work ;D


Favoritklädsel: självklart så är de mjukisbyxor & linne & en mysig tjocke tröja :)


Favoritlåt just nu: Dj Echofurel - Chickzmix


Vad ser du om du tittar till höger:
Min tv, & dörren ut till hallen :p


Vad gör dig glad just nu: ja kaisho gör mig glad på msn , men om jag ska tänka efter så är de väl att jag har hittat världens underbaraste människor , även kommit mycket närmre i min vänskap till både natalie & carro. Underbart!

Vad ska du göra härnäst: Svara färdigt på detta sen måste jag faktiskt sova. Vill helst inte vända på dygnet..


Höger eller vänsterhänt:
höger


Humör just nu: börjar bli riktigt trött!


Favoritgodis:
choklad!


Kläder just nu: stor pyjamaströja & mjukisbyxor :)


Sommarplaner:
sola & bada , och bara ta de riktigt lugnt hela sommaren, ta vara på tiden :)


Hur många kuddar sover du med:
3


Spelar du något instrument: haha nej , men spela blockflöjt när jag var 7 haha!


Morgon eller nattmänniska: nattmänniska , mitt morgonhumör är ju inte världens bästa..

Vad är viktigast för dig: mami , min hund & mina vänner!


Är du kittlig: haha ja som fan. Riktigt irriterande


Snarkar du: ja när jag e förkyld och inte kan andas haha


Stjärntecken: Lejon


Äckligaste insekten: spindlar , åt helvete med dom.


Längtar du mest efter just nu: vill jag inte berätta här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0