i´ve had enough.

Jag blir så trött på detta. Skolan var ganska kul tills jag fick utbrott på lars , jävla gubbjävel. Sen självklart så kommer steffi i vägen så jag börja bråka med henne. Gav henne en smäll & gick därifrån.
Nu ska jag tydligen bli polisanmäld & jag ska tydligen ha gett 4-5 smällar och en box i magen. Polisanmälan från skolan också , ja vrf inte? :) Och sen ska ju natalie också ha en anmälan , vrf vet jag verkligen inte.
Ska iaf på möte imorgon om de så ja vi får ju se hur de går.
Nu kommer självklart soc bli inblandad och jag har verkligen knasat nu.. åh!
Kan någon backa tillbaka tiden tills man var liten eller?
Men som vi alltid sagt , vi ställer upp för varandra, no matter what. ♥
Vi klarar allt , även denna skitsaken ;)

Jag saknar dig , vill att du ska komma hem nununu..

Kommentarer
Postat av: natalie

ofc vi klarar allt!♥

2009-12-16 @ 16:37:03
URL: http://nataaliekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0