i´m flying , my heart is taking over.

Sitter här sur som..jag vet inte vad. För de första så hade jag skrivit ett skit långt inlägg , sen laggar hela datan fast & allt försvinner. Alltid lika trevligt när sånt händer :)
För de andra ; Erik vann Idol 2009. hallå!? killen kan inte ens sjunga , han ser inte bra ut , han e ful & skämmer ut sitt liv. Han vann endast för att han har massa fjortisar efter sig som tycker att han e skit läcker. Calle kommer ändå gå långt , Erik har för vek röst för att få en bra karriär , vilket Calle inte har.
CALLE VAR BÄST!

Är även riktigt besviken , varför tänker jag dock inte ta här för de är personligt. Carro vet självklart vad de handlar om. Och med dig styrka du har så blir jag starkare för varje dag. Du gör så jag verkligen orkar , du är ljuset i mitt liv nu. Tack för att jag har dig som min vän, min bästa vän! Jag älskar dig Caroline Wickman.♥

Imorgon tar jag dagen som den kommer! Känns mycket bättre om jag gör så istället. Orkar inte bestämma massa saker så blir de inte ens av? Nej , slut med sånt nu!




Jag saknar dig så otroligt mycket. Sluta förstör för
dig själv hela tiden..förfan kom hem nu.


Kommentarer
Postat av: caroline

aw älskling. tillsamans klarar vi allt <3 det blir bra jag lovar dig, (v) ILOVEYOU

2009-12-12 @ 01:33:10
URL: http://cewn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0