i got it from my mama.

Skolan idag , underbar haha! Nog första gången jag säger de..
Har även fottat i skolan idag också , lägger nog in bilder om jag pallar :)

Mötet gick suverränt! Mamma var kaxig som få & jag lika så. Natalie fick tyst på dom flesta & soc sa inte ett skit.
De sluta med att jag har fått en polisanmälan & får soc igen. Jag som precis hade blivit av med dom! suck..

Steffi´s mamma fråga även en dum jävla fråga ;"ångrar du att du slog Stephanie?"
Vad är de för fråga? De är väl klart att jag inte ångrar de? Hade gärna slått mer om jag hade kunnat. Herreguuud.

Nog om de , sitter här & kollar igenom bilderna som togs idag , & funderar på att ta in telefonen på mitt rum & ringa någon rolig. Vet inte vem men har riktigt tråkigt så varför inte?







e vi inte söta? hahaha!

lovar du e störd!

ursäkta..xD

inga kommentarer...



de blir ju skitbra foto när man har solen i ögonen! (y)













min prinsessa :)

världens mest (o)lyckaste bild..

happyface till max?

jag och min prinsessa :)

ursäkta bilderna, men såhär har vi de i skolan :) vi är helt enkelt inte normala!

Kommentarer
Postat av: natalie

normala kan man verkligen inte säga att vi är!

men kul har vi ;d<3

2009-12-17 @ 19:41:18
URL: http://nataaliekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0