hemma kväll i think?

tror de blir kvällsmys med mami idag. fyfan vad tråkigt!
skolan idag.. ha-ha! ska jag skratta eller gråta? skratta gjorde jag som fan ,
fick även ett antal utbrott på både elever & lärare. hoppas ni höll käften sen.

skulle egentligen varit på dalhem just nu & hållt i disco för skitungarna , men för de första
så pallar jag inte? för de andra så somna jag när jag kom hem & nu är jag försenad. hehe kan man skylla på de?
Mamma håller på att göra mat & jag är inte ens hungrig. herreguud.


blivit helt kär i denna låten. gammal som fan men jag är efter med låtar,
så e de! lyssna och njut älsklingar :)


miss you..

Kommentarer
Postat av: caroline

jag älskar dig bebi , :)

2009-12-11 @ 19:43:48
URL: http://cewn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0