haha jaha..?

Tackar så hjärtligt till Natalie och hennes fina inlägg, även alla trevliga & älskvärda kommentarer :) haha vad roligt att du vet även allt jag ska göra imorgon också. Liiide läskigt faktiskt ! men du kommer få igen , tro mig! ♥
Har precis kommit hem nu iaf. Har varit nere i stan med Natalie & träffat matte och oscar. Sen stack alla 3 så träffa jag göran ett tag , sen kaisho , sturk & rocky. Stack in på sam´s sen ut snabbt igen. Förlåt för att jag bara gick :$
Så skulle man kolla bussen hem , nä då har den självklart slutat gå. Så jag och göran vandra ner till knutan igen & där hämta tomi & phille oss och körde mig hem.
Underbart skön dag kan jag tala om , har även hunnit med att sola också ;) ska sola imorgon vid 11 , sen uppehåll i ett par dagar. Sen ska jag bli neger höhö!
GOD JUL ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0