godnatt?

Har varit hos kaisho och träffat josse & rocky & kaisho såklart. Kom hem för en timme sen ungefär.
Suttit där & tagit de lugnt, druckit lite & snackat om allt random skit som finns att snacka om.
Fick även världens skrattattack, gjorde ont i magen men kul var de! :)
nu ska jag gå & lägga mig , ska städa imorgon. tyvärr är de ett måste eftersom jag inte har städat på "år&dar". Så ska ta mig i kragen och städa imorgon!

Om några dagar kommer ludde , ska bli kul att träffa honom. Dagen efter är de julafton , "jippie".. kommer ha riktigt tråkigt för ett nötskal vid kallat mamma har redan berättat allt jag ska i julklapp. Får försöka låtsas att låta chockad och jätte glad. hehe :)
Några dagar efter de kommer även lilla jesper , ska bli kul att träffa honom också. Och några dagar efter de är de fucking nyår!
DÅ SKA DE FESTAS SAAATAN!
godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0