Gladpåsk ..?

Vakna 11 , de var då jag hade soltid , men jag sega mig till ungefär vid 12 så stack ner dit då istället. Börjar bli lite brun nu, gött! Kom igen nu carro ;d
Fira jul hos min kära mormor idag , tomten kom också haha. Min kusin var riktigt duktig jämnfört med förra året då han bara stod och skrek&grät av rädsla när tomten kom. Idag så gick han fram och nudda honom lite och sprang tillbaka och gömde sig bakom mig. Men sen så försvann rädslan och tomten fick även en kram :)
Fick mer julklappar än vad jag hade förväntat mig.. har jag varit så snäll i år tro?;D
Jag fick ;
  • 1200kr i presentkort på väla
  • 700kr kontant
  • Trippeltång
  • Grå kofta, skitsnygg faktiskt!
  • Joggingbyxor
  • Smink , helt fel så måste åka och byta de.
  • Halsduk & vantar
  • Ett linne , helt vanligt men bra att ha nu när man börjar bli brun ;)
  • Sängkläder..? säger man så?
Sen tror jag inte att jag kommer på mer. Annars lägger jag bara till de senare ;)
Ska nog snart röra mig till sängen & sova, ska sova ut imorgon. Hoppas jag , bara inte en viss hundjävel kommer och väcker mig som vanligt. men de får man tåla eller? haha,
god jul & gott nytt år & godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0