beautiful .

skola & så idag. äntligen färdig med redovisningen i svenska. nu är de bara SO:n kvar.
åkte hem & satte mig här , snacka med carro bebis & jesper sötnos :) 2 dagar kvar tills jag får träffa dig hihi.
känner att de luktar fullt med mat i hela lägenheten nu , så då e de väl mat närsom. gott!

kollat igenom hela lalla´s bdb också , jävlar vilka minnen som kom upp i huvudet. när hon och jag alltid var med danne, men som jag sa innan till carro ; jag saknar inte honom , utan våra minnen! har faktiskt de mycket bättre nu utan honom.
Och carro får mig bara på bättre humör för varje dag som går så , nu är livet perfekt! ♥


carro jag älskar dig min bästa vän!

Kommentarer
Postat av: caroline

shit matilda, jag fick fan gråten i halsen när jag läste det. du är så fin bebis! om jag mister dig vet jag inte vad jag kommer göra.. för du får mig alltid till att skratta, du betyder väldigt mycket för mig matilda. du är min bästa vän,och jag menar det. du kommer alltid att va min bästa vän. och jag kommer alltid att älska min söta fina gulliga lilla snutte blutte knutte fnutte MINtilda <3

2009-12-09 @ 03:25:57
URL: http://cewn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0